« Home | امير می گه برگرد برو توی وبلاگ اولت بنويس. يک جورا... » | اومديم سفر، يک سفر طولانی از شرق به غرب. فعلا توی ... » | بابا توی اين آمريکا اصلا جنس آمريکايی پيدا نمی شه.... » | هم م م م م م م بالاخره گواهينامه رانندگی اينجا رو ... » | امروز به مناسبت اولين سالگرد ازدواجمون برای خودمون... » | امروز با دوستانم (توی جمعمون از ژاپنی و کره ای گرف... » | نه اينکه بيخيال نوشتن شده باشم، فقط سرم خيلی شلوغ ... » | امروز با يکی از بچه ها در مورد ايران حرف می زديم. ... » | نمی دونم سايت بازتاب رو می خونيد يا نه. البته من ه... » | شرق هم توقيف شد. و لابد همه شما تا بحال فهميده ايد... »

بالاخره برگشتم به زندگی ساده اما زيبايی که برای ساختنش سالها تلاش کردم و حالا شده جزئی از هويت من. درخت زيبای من خوب بود برای اينکه دوباره خودم رو پيدا کنم.
اين بار اگه باز خواستم از زندگی به زير اين درخت پناه بيارم شما به يادم بياريد که فرار راه حل نيست. به يادم بياريد که هرچند زير سايه يک درخت لميدن به آدم آرامش می ده اما آرامش حقيقی رو آدم زمانی پيدا می کنه که بين مردم باشه. اين بار اگه ديديد باز فرار کردم به مخفی گاهم، بهم يادآوری کنيد که من بلد نيستم تنها توی غار زندگی کنم! به يادم بياريد انسان اجتماعی خلق شده و نبايد از شناخته شدن توی اجتماع آدمهايی که خوب و بد توشون قاطيه بترسه. بهم بگيد شجاعت رويارويی با واقعيت رو داشته باشم. بگيد بايد ياد بگيرم چطور رفتار کنم که هم خودم باشم هم کسی رو نرنجونم. به يادم بياريد برای ناراحت نکردن ديگران نبايد حرف نزد، بايد حرف زدن درست رو ياد گرفت. به يادم بياريد که هيچ جا خونه ی آدم نمی شه مگر اونجايی که توش رشد کردی و با رشد خودت اون جا رو هم رشد دادی...

خونه سابقت یه جورایی نوستالژیکه واسه من ! ولی این خونه جدیدت به قول معروف هم خوشگله هم باکلاس !

salam,Ravan, jazab va ba esas minevisid.man ghashang ehsase shoma ro dark kardam.Vida

Post a Comment