« Home | نه اينکه بيخيال نوشتن شده باشم، فقط سرم خيلی شلوغ ... » | امروز با يکی از بچه ها در مورد ايران حرف می زديم. ... » | نمی دونم سايت بازتاب رو می خونيد يا نه. البته من ه... » | شرق هم توقيف شد. و لابد همه شما تا بحال فهميده ايد... » | امروز روز هيجان انگيزی برای من بود. يکی از دوستانم... » | هميشه فکر می کردم دختر يک آدم مهم بودن بايد خيلی س... » | به نام آغازسلام! چهار ساله که وبلاگ می نويسم. هرچن... »

امروز با دوستانم (توی جمعمون از ژاپنی و کره ای گرفته تا ترک و اسپانيايی و ... همه جوره داشتيم! ) صحبت اين بود که کی داستان می نويسه يا شعر می گه؟ من هم گفتم گهگاهی شعر می نويسم که يکدفعه ديدم همه گفتند تو بايد هم شعر بگی، از بس زبون شما قشنگه! و کلی از زيبايی زبان فارسی حرف زدند. البته من هم کم نگذاشتم و کلی پز دادم!
خداييش زبانی قشنگتر و شيرينتر از فارسی سراغ داريد؟

آره. زبان شیرین هندی!
:P

Dear Sanaz,
I like your writing and I am glad that you have started. Have nice trip.
With love
Cacrus

I am sorry I typed Cactus wrongly.

Post a Comment