« Home | امروز با دوستانم (توی جمعمون از ژاپنی و کره ای گرف... » | نه اينکه بيخيال نوشتن شده باشم، فقط سرم خيلی شلوغ ... » | امروز با يکی از بچه ها در مورد ايران حرف می زديم. ... » | نمی دونم سايت بازتاب رو می خونيد يا نه. البته من ه... » | شرق هم توقيف شد. و لابد همه شما تا بحال فهميده ايد... » | امروز روز هيجان انگيزی برای من بود. يکی از دوستانم... » | هميشه فکر می کردم دختر يک آدم مهم بودن بايد خيلی س... » | به نام آغازسلام! چهار ساله که وبلاگ می نويسم. هرچن... »

امروز به مناسبت اولين سالگرد ازدواجمون برای خودمون دوربين ديجيتال خريديم! اين اولين دوربين ديجيتالمونه و حالا داريم هيجان داشتنش رو تجربه می کنيم چون به نظرم کاملا زندگی آدم رو عوض می کنه. برای من که عاشق عکس گرفتن هستم اين که بتونم از هر صحنه ای هزار تا عکس بگيرم بدون اينکه برای ديدن و انتخاب بهترينشون بخوام کلی پول چاپ عکس بدم خيلی تجربه جالبيه. هرچند استفاده از دوربين های غيرديجيتال يک لذت ديگه ای داره، بخصوص اگه کنون باشه و تو هم ای همچين استعدادی در هنر عکاسی داشته باشی! اما برای سفری که در پيش داريم داشتن دوربين ديجيتال يک جورايی واجب به نظر می رسيد که خب، حالا ما داريمش!