« Home | امروز به مناسبت اولين سالگرد ازدواجمون برای خودمون... » | امروز با دوستانم (توی جمعمون از ژاپنی و کره ای گرف... » | نه اينکه بيخيال نوشتن شده باشم، فقط سرم خيلی شلوغ ... » | امروز با يکی از بچه ها در مورد ايران حرف می زديم. ... » | نمی دونم سايت بازتاب رو می خونيد يا نه. البته من ه... » | شرق هم توقيف شد. و لابد همه شما تا بحال فهميده ايد... » | امروز روز هيجان انگيزی برای من بود. يکی از دوستانم... » | هميشه فکر می کردم دختر يک آدم مهم بودن بايد خيلی س... » | به نام آغازسلام! چهار ساله که وبلاگ می نويسم. هرچن... »

هم م م م م م م بالاخره گواهينامه رانندگی اينجا رو گرفتم!

پ.ن: تا وقتی ايران بودم فکر می کردم فقط توی ايران و کشورهای جهان سومه که خيلی از کارها به شخص بستگی داره نه به قانون. امروز فهميدم هرجا انسان هست، با تمام خصوصيات خوب و بد انسانيتش، اين رابطه ها و بستگی کارها به شخص پشت ميز هم وجود داره، حتی توی آمريکا!