« Home | امروز روز هيجان انگيزی برای من بود. يکی از دوستانم... » | هميشه فکر می کردم دختر يک آدم مهم بودن بايد خيلی س... » | به نام آغازسلام! چهار ساله که وبلاگ می نويسم. هرچن... »

شرق هم توقيف شد. و لابد همه شما تا بحال فهميده ايد چرا: باز هم يک کاريکاتور ديگه! البته به نظر من خوبه که آدم (روزنامه نگار، کاريکاتوريست يا هر چيز ديگه) به جز شجاع بودن کمی هم عاقلانه عمل کنه. منظورم اين نيست که خدای نکرده شرقی ها چی! اما من هم به محض ديدن کاريکاتور اون فکری رو کردم که نبايد می کردم.
ظاهرا شرق صفحه مربوط به اين کاريکاتور رو از توی آرشيوش هم برداشته اما خدا سايه بی بی سی رو از سر ما کم نکنه! اگه هنوز عامل توقيف شرق رو نديديد اينجا رو از دست نديد.
پ.ن: همين الان متوجه شدم يکی ديگه از تخلفات شرق، تمجيد از بی بی سی بوده. بنده همينجا هرگونه تمجيد و تعريف از اين رسانه مستهجن را تکذيب، مراتب انزجار خويش را نسبت به آن ابراز می دارم. والا!